GRATTIS JUSTIN !

haha varför är det alltid så att när jag inte bloggar eller inte är aktiv, så höjer stastistiken? saknar ni mig? hihi, saknar er med.. heho. Var ju fan ett tag sen. Sist var det noooog.. förre igår! :D haha men dagarna har varit helt ok! igår så var jag med frida och hennes pojkvän ute i haga. Jadå jag överlevde.. hihi sötisar ♥ sen så var vi ju därborta hela eftermiddagen...

Sen idag den 1 mars så fyller JUSTIN DREW MALETTE BIEBER hela 18 år!!! Det är så himla sjukt. Sen jag såg dig första gången så har jag inte släppt dig. Min fina kille, jag hoppas verkligen att du har haft det en jätte bra födelsedag. Ändå ifall du inte ens vet att jag existerar så önskar jag dig det bästa i hela världen och att du aldrig slutar med det du håller på med. Låt oss få följa med dig hela vägen, jag lovar att jag alltid kommer att stötta dig vad som än händer och kommer alltid vara där för dig. Du kommer alltid vara min inspiration. Han som sa att inget var omöjligt om man verkligen försökte. Han som sa att man aldrig ska ge upp sina drömmar och att man ska tro. Han som kom in i min värld och gjorde allting så mycket bättre och det vill jag tacka dig för. Jag hoppas att jag någon gång ska få se dig, få höra dig sjunga, få känna hur du känns... Men jag vet att det kommer hända någon gång. Never say never, right? Åh skulle kunna skriva flera böcker om bara just DIG.. fast ja, somsagt. Så är det ju din födelsedag.. Och jag ville bara Säga grattis! GRATTIS JUSTIN! I LOVE YOUUUUUU. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0