RED HAIR

VILL VILL VILL VILL !!



Är det bara jag som tycker att RÖTT hår är såååå himla snyggt? Blir avis på varenda människa som har det och det bästa är att typ alla kan passa i det. Jag frågade faktiskt min mother om vad hon skulle säga ifall jag färgade håret till rött. Ja, hon tyckte inte så mycket om min ide. Typiskt. Sen sa hon med att jag var för ''ung'' för att göra sånt. Sen berättade hon värsta historien om man färgar håret för mycket eller så, så får man gråa hårstrån tidigare.. DAMN! haha aja, blir jag någon gång 18 då kommer jag göra det. Då man faktiskt är myndigt till allt. MOHAHA. Nä men jag börjar faktiskt tröttna på min fula äckliga färg.. uhh. Sen så vill jag med ta piercing i naveln OCH i läppen.. åhh kan knappt vänta. ♥


Kommentarer
Postat av: Niki

Jag älskar också rött hår, visst är det inte för snyggt bara? :D fast det skulle ju inte se samma på mig om jag färgade, haha. <3

2012-03-04 @ 15:06:56
URL: http://nikisliiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0