Baby Shower 2012

Tja! Har precis kommit hem från Carola's Baby Shower ! för er som inte vet vad det är.. Innan den gravida kvinnan ska föda, så brukar det anordnas en stor fest där man bjuder in alla sina vänner och folk man känner. Sen sitter man och ger bort bebis saker, sitter och fikar och en massa kuligt. Vi hade ju faktiskt en annan baby shower då nicolas med skulle födas.. hihi, Så himla fint det var. Sagoligt. Allting var i sådär prinsess rosa och nikita fick en massa gulliga klänningar med små söta toffsar. Åh, kan knappt vänta!

Alltså kan knappt vänta!! Carola skulle ju kunna föda närsom liksom.. Hon är ju färdig?! fast nikita kanske har det skönt där inne ändå pågrund av kylan här ute.. fast nej, ändå hon får skynda sig lite tycker jag. Börjar längta ihjäl mig nu ju.. hihi, aja nu tänker jag inte skriva så mycket mer utan bjuda mer på kvällen.. av BILDER !





































Oh gooood. Trött jag ser ut på alla bilder! men aja that's no matter. Jag har i alla fall haft det en toppen kväll med min världens bästa familj. ♥

Nu har jag precis laddat ner overboard ska se den, sen sova nog. Hihi.. Puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0