I had a dream. I was a king. I wake up.. STILL A KING!

Jag har märkt att nästan alla videos jag lägger upp här från youtube typ tas bort. Asso typ '' har tagits bort av användaren.'' OCH DET ÄR SJUKT IRRETERANDE!!! :( men aja det var inte det jag skulle tala om. IDAG HADE VI MATTE DIAGNOS. eller jag hade det. Och och... jag ville bara spotta på det. Gick inte alls bra. Och det var inte det värsta!! om typ en måndag och sen efter den måndag och sen efter  dom andra kommande måndagarna... Ja då ska vi typ göra ett '' nationella prov '' i MATTE. ( för att förbättra min sämsta föklaring, om 2 veckor alltså. )  Och klarar man inte det så... sommarskola. ( fick mig att tänka på den där läskiga operah rösten som alltid dyker upp på filmer. SOOH MAAAR SKOL AAAAA!! ) Och jag vill verkligen inte hammna i någon sommarskola. NEJ, ska jag inte heller.. Åh blir galen. Anars har dagen varit helt ok, bara att frida har varit sjukt typ hela veckan och dagarna har känns tomt utan henne. ( KRYA PÅ DIG I MASSOR! ) sen efter skolan så var jag med syrran och nicolas. SENARE så var vi och stor handlade lite. Och då fick jag en massa saker som jag verkligen behövde, sjukt att Ö&B kan göra ens dag! hahaha, köpte i alla fall två krämer till min sjukt äckliga torra hud. ( fukt krämer? ), 3 skriv blockar ( en block för 5?! såja ) sen hår spray.. ( vet vet, jag hatar igentligen att använda det, men.. kan va bra att ha dööh? ) SEN köpte jag en FESTIS! var en sån himla sugen på det. HEHO. Oki, men nu ska jag gå och göra ingenting. PUSHHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0