En helt vanlig måndag den 23:dje Januari tvåtusentolv..

Tjuppiduu!! måndag idag då. Skolan idag var... Uak. BORIIING!! men bra att jag hade redovisat min engelska! HIHIHI. Efter skolan så var nico here. Men sen somna han och jag satt och kollade på disney, Ahh gamla goda tiders... Men sen kom syrran och hon hade köpt en ny phone, En samsung galaxy 2!! det var ju nästan på tiden för hennes förra sony eriksson sög ju verkligen som den stängdes av hela tiden av sig själv och så har hon haft den i evigheter! aja, not my problem... Heho. Men sen så åkte dom och jag som är så duktig har jobbat med matte. Med EKVATIONER. Fattar noll. Men har diagnos på onsdag. TAGGAD!! NEEEEE :( men aja.. sen så orkade jag inte med det så jag fick lust att göra något i håret, så jag tog fram en vågtång? men den skiten funkar inte så nu blev jag sur :( Jag vet att jag hade en krus tång. Men vet i fan vart den är ?! BORTAA. Well well, om ett tag så ska jag nog sätta på lite zumba, känner att jag har legat efter med mina tränings rutiner här va. INTE BRA! så nu för sjutton gubbar ska det svettas! men försöker slänga in ett inlägg senare. PEACE!



EgO PiC tAgEn IgåR! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0