det här får vara min rubrik for the moment.

Hej där! just nu sitter jag hos min fina vän frida. Vi har suttit på en varsin data, druckit té och bara snackat. Och just nu håller vi på att ladda ner film. Så det blir bara en mys tisdag with my best friend. heho. Åh juste, idag var det första dagen i det här året då det var skola. Inga stora förändringar utan mest saknader. Så det var gött. Men aja.. Juste jo jag tänkte köra på en sån här 30 dagars grejs, har gjort en tidigare men jag gjorde aldrig slut det.. heho.. men aja jag börjar med dag 1 sen när jag kommer hem! Pusssss.. Åh juste idag fyller papi år. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! TE QUIERO CON TODO MI CORAZO ♥

Dag 01 – Presentation
Dag 02 – Fem saker ni inte visste om mig
Dag 03 – Vad är kärlek?
Dag 04 – Det här åt jag idag
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Ett ögonblick
Dag 08 – Insperationer
Dag 09 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 10 – Mitt drömhus
Dag 11 – Mitt rum
Dag 12 – Min dröm kille
Dag 13 – Vad har du gjort idag
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Ett land du vill besöka
Dag 16 – Mitt favoritminne
Dag 17 – Min favoritfödelsedag
Dag 18 – Detta ångrar jag
Dag 19 – Så här ser jag ut idag
Dag 20 – Den här tjejen är underbar
Dag 21 – Den här killen är underbar
Dag 22 – Det här får mig att må bättre
Dag 23 – Det här får mig att gråta
Dag 24 – Berätta vad jag tycker om alkohol, cigg osv
Dag 25 – Mina rädslor
Dag 26 – Min favoritplats
Dag 27 – Det här saknar jag
Dag 28 – min framtid

Dag 29 – Om jag gillar någon just nu?




Konsigt inlägg det blev men aja det får duga! PUSSSSSS

( DÖR FÖR BILDEN, ÅHHHH ♥ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0