röd dag

SOL SOL SOL SOL SOL SOL! var det de hos er med idag?! här sken solen, fåglarna kvittrade och allting kändes så bra!! våren är i god väg, hoppas det i alla fall! men idag så har jag varit i stan med min syster. först kom vi dit med all stress så märker vi att alla affärer är stängda för att det är röd dag. Så vi tänktec'' shit, jaha.. men då går vi och käkar istället då. '' Och eftersom syrran är gravid så blir man ju då himla konstig. haha, för att till exempel när hon är hungrig så måste hon ha mat NU NU NU. Och tänk er att gå runt med en höggravid kvinna i stan! haha och eftersom det alltingen var full proppat överallt eller stängt så blev hon ännu mer gapig och bara.. ( en typisk replik från henne ) '' JAG ÄR SÅ HUNGRIG SÅ ATT JAG DÖÖÖÖÖÖÖR ''. Ja, men tillslut så blev det bara pizzerian.. heho. Sen kom maritza och vi har gått runt typ till varenda cafe och allting var fyll proppat. Sen kom en kompis till dom med hennes bebu, Gud vad söt! En riktigt gosis. Men sen kom jag hem efter en lång vandring från de kalla. Och nu sitter jag här och skriver ett inlägg. Aja här får ni en redi bild.. Och nej jag har inte klippt mig, utan med fantasin har jag satt upp håret så att det ser ut så. Och jag älskar det!!! hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0