in my winterwonderland.

Uhh har varit ute exakt hela dagen! först så var vi i hageby, kollade runt lite och mötte syrran, carlos och nicolas som låg och sov i sin lilla vagn.. sweet. Och så köpte jag ett par skor från deichmann, Tack mami! Sedan så åkte vi till en backe som är vid hageby vid typ ett stall. Vi var till och med inne där och hälsade på dom. Så sööta!! sen så fanns det en massa mys katter. Åh. men sen så vandrade vi lite i skogen tills vi kom upp på toppen av backen. När man väl var däruppe så kunde man nästan se hela norrköping! heho. Så åkte man lite pulka. ýeeeey. Sjukt kul ju! heho. Efter den stunden så åkte vi till syrran och käkade lite gott sen har jag precis kommit hem! typ äntligen, måste plugga till min engelska imorgon!! men aja här får ni bilder jag lovade er. :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0