i love sleepless nights♥

Seriöst, dom senaste dagarna har jag typ bara sovit sovit sovit. Idag t.e.x så var det ju skola och så vidare, vi var i stads (?) museet och dom hållde på att prata om den industriella revolutionen.. Jag hållde på att sommna då med, men ögonen öppna!! ne, men jag lyssnade, men ändåå var så himla himla trötttt.. sen ( när vi slutade ) så var jag tvungen att gå till lidl för att köpa min älskade CHOCKLAD som jag hade längtat ihjäl mig sen igår. heho. Sen drog jag hem och jag sommna? sen vaknade jag nu. Det måste verkligen vara något fel på mig. Men hur som helst, så är jag vaken nu och och jag lyssnar på reaggeton för att pigga upp mig lite. Ska nog köra lite zumba snart så att jag blir trött så att jag kan sommna seeeeeen.. fel det lät. MEN AJA.

Serious face.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0