Hur smart får man vara?!?!

Sitter och hissar mig själv på min snurr stol upp och ner. TRÖTTNAR ALDRIG! Sen tar jag några snurr och inser att jag började bli lite yr. Men jag forsätter samtidigt som jag började tänka på varför erika har en sån damp. bomb nylle. Hissar mig upp och ner och börja känna att jag inte sitter så bekvämt. Så jag vänder stolen bak och fram så att jag sitter emot ni vet den där rygg stols grejen. Ahhh det var mycket bättre. Sen så började man lyssna på en skit bra låt och jag var så överlycklig över att jag äntligen hade hittat en skön ställning på hur jag satt. ( bra swedish ) Men sen när jag får världens nysning så dunkar hela huvudet emot stolen så att jag slog till mig i hakan.. AND IT'S STILL HURTS! :(

Ville bara meddela med att denna låt äger!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0