GOTT NYTT ÅR!!

o herre vilket röjj! haha vi var lite sena till ivan.. så vi satt i bilen precis då tolvslaget slog! kändes ju hur bra som helst. Sen sprang vi genom staden mellan alla som smällde fyverkerier hit och dit, Poffff!. Vilken glädje man hade då. hehu.. sen när vi väl kom upp till dom så hade dom redan startat festen! Värsta vilda släkten man har alltså.. haha aja. Sen så skulle syrran hem för att nicolas var lite grinig.. så då kunde dom skjutsa mig med. Så nu är jag hemma och tänker, hur magiskt det igentligen är att för exakt 2 timmar sen så var det ett helt annat år. En helt annan dag och en helt annan tid!! och nu.. ja ni fattar! men det är coolt. haha. nae börjar bli lite trött här. Men hoppas ni har haft ett bra start på det nya året.. Vem fick eran nyårskyss?? jag gav min till nicolas. hihi min bebu ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0