Gips

God morgon gott folk! här är det någon som har sovit ut dom senasrte dagarna, skönt. Men synd att skolan börjar på tisdag. Uak. Igår så hade vi en liten fest för papi som fyller år snart. Och då fick han en resa till Grand canaria! men barnfritt ska det vara typiskt.. Haha men aja han förtjänar det! eftersom han inte följde med till turkiet. Men jag är fortdarande avis!!! men vet ni var det bästa är? JAG FÅR VARA FÖRÄLDRAR FRI I EN HEL VECKA! kommer bli kaoz. Men jag klarar mig! :D sen har jag typ bara varit med familjen, carola åker ''hem'' idag. Buuhh.. men aja. Juste farbror angelo var här och gjorde en sån där gips? grej på hennes mage. SÄMSTA FÖRKLARINGEN, vet.. haha men menar typ såhär..




ehehe, sedan blir det som en typ staty. Sjukt fint! maritza har gjort, carola har gjort.. Nu fattas det bara lilla jag. Haha men lungt det dröjer.... ;) nu ska jag städa lite och sätta på musik. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0