fredag den 13:onde

Och inte har det gett mig otur. Hihi vilken tur jag har! Idag så har det varit skola och så.. rasterna var galnast! '' kom då, kom då.. BITCHKLAPP!!. '' shit. Men i alla fall så slutade vi tidigare idag, Älska pether♥ frida följde med mig hem och så var nicolas hemma, min bebu. Sen så kom kimberly och vi var där resten utav eftermiddagen. Tillslut drog vi ut och köpte lite chips och sånt. Sen var vi hemma hos kimberly och bara tog det lungt. Och SEEEEEEEEEEEEEN... Hamnade vi här hos frida!! ska sova här inatt! hihi, vi har precis käkat en fet hamburgare sen så håller vi på att ladda ner film. Yay!.. Ehum okej, jo jag tänkte det där angående min '' dag '' 4, Vad jag har ätit idag? låter ju typ jätte intressant! men bara för att.
Frukost
- två skink mackor och en banan milkshake.

I skolan.
- en festis + skolans godaste toast.

Lunchen.
-Pytt i panna med en fet sallad och mjölk.

kvällsmaten.
- hamburgare och cola.

Och nu små äter jag lite av min chocklad. Haha. Aja här kommer det en bild på mig och min fina vän!

LOVE YOU BABE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0