Forgetting Sarah Marshall

EN SJUKT BRA FILM!! enligt mig i alla fall. ÅHHH <3 Fast den är lite konstig. Men ändå!! Jag typ dog hela tiden.. MILA KUNIS ÄR SÅ HIMLA SNYGG!! ÅHH♥ hihihi i alla fall så är det torsdag idag. Först så hade vi idrott. Vi hade Boxning. YEEEE. Och så hade vi typ nån kinesisk yoga (?) grej. Och så lite spökboll. Fick en boll i ansiktet. Auocht. Sedan hade vi Musik&Bild. SKÖJJJJ. Sen slutade vi typ halv 4 med engelska och so. fast vi fick sluta tidigare. HIHI. Sen så var man med emma och erika. Vi var en sån himla hungriga ( jag i alla fall! ) så vi drog ner till MC och så vandrade vi runt lite i stan med. Hittade en massa saker jag ville ha!! men typiskt att jag bara hade 100 kr. ÅHH FÅR DAMP!! men sen när föräldrarna åker till spaninen ( denna kommande måndag ) så ska jag få pengar pengar pengaaaar. YAY då ska jag köpa köpa! hihi. Men aja sen så var vi i gottehuset med. Köpte klubba. Det var jätte gott! ahaha alltså jag är trötttt. Skriver bara om en massa onödiga saker. MEN I ALLA FALL. Sen så skulle emma o erika dra så jag väntade med dom tills bussen kom. Sen när jag kom hem så har jag bara tagit det lungt och så laddade jag ner filmen då som emma rekomenderade som jag nu rekomenderar till er STORT!! HIHIHI ''FORGETTING SARAH MARSAHLL'' heter den. Oki, men jag ska nu gå och sova sova.. anars blir jag galen!! GODNATTTT






MILA KUNIS! ♥ ( som hon igentiligen heter; Milena Markovna Kunis ) var tvungen att nämmna det. hihi. AJA BYE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0