Dag 7 - Mina inspirationer

Okej, min inspiration till människa är helt klart Justin Bieber. Jag skulle kunna förklara en hel del om honom, men det skulle nog bli en hel '' bieble '' så jag säger kort om varför jag just ser upp till honom. Justin har visat världen att inget, absolut inget är omöjligt. Att man ska kämpa och aldrig ge upp! För det var ju precis det han gjorde själv och han lyckades. Från en liten kille som spelade musik på gatan till en hel arena med fullt av skrikande fans. Kan ni tänka er den tanken? Till och med VÄRLDEN! Och han är står på sig och är stark. Han är fortfarande samma människa som han var för 5 år sen. En hel förändringar har skett, men han är fortfarande den killen vi såg från youtube. Jag kommer alltid se upp till Justin för att han har lärt mig att aldrig ge upp... Sen har jag ju flera inspirationer som jag t.e.x tar från bilder ( t.e.x weheartit ) , citater, Låtar&texter. Jag kan sitta i flera timmar och titta efter inspirationer. Och just därför så gjorde jag ju den andra bloggen med ( www.textandotherwords.blogspot.com ) Sen så har jag precis hittat en ny favorit. Ronan parke. En brittisk 13 åring som var med i Britain's got talent! Sjukt hur man kan känna nått så starkt på bara nån sekund. Men jag beundrar honom. Och hans röst! Åhhh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0