Dag 6 - En ögonblick

 NÄR NICOLAS ANTONIO KOM TILL VÄRLDEN! Det är absolut en dag jag fortfarande minns. Den 13:de November 2010 klockan 1 på natten. Jag lov och sov då. Men det var då du kom min ängel, jag var ju såklart sur för att jag inte var där när du kom men, jag såg dig såklart dagen efter. Du var så himla fin! Jag glömmer aldrig första gången jag såg dig. Så liten men ändå så var du full med liv. Man såg det genom dina stora svarta ögon. Tror jag aldrig hade sett något liknande. Och såfort jag fick hålla dig så fick jag fjärilar i magen. Det var underbart och nu har du blivit så himla stor så det är sjukt! men jag älskar dig över hela mitt hjärta! och jag kommer alltid finnas för dig min bebis, min lilla chanchi, mitt liv. I LOVE YOU♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0