Dag 5 - Min bästa vän

Oj hade helt glömt bort.. Hihi bad me. Okej, men jag tror alla vet här vem det är som jag kommer välja som min '' bästa vän ''. Hon är allting som en bästa vän ska vara. Hon finns alltid där för mig och jag kommer alltid finnas där för henne oavsätt vad. Det är henne jag ser fram emot dagarna med. Visst vi kan tjaffsa ibland men det löser sig alltid till slut, det vet jag. Jag älskar allting hos dig, jag älskar hur du alltid kan få mig på ett gott humör även då jag är som deppigast. DU GER DIG ALDRIG!!! haha, men just därför är du en sån himla underbar vän! Jag älskar hur du alltid bryr dig om mig, jag älskar ditt skratt/leende, jag älskar våra vilda catfighter ;) , Jag älskar att vi är som himla lika men ändå så olika! du vet oftast vad jag tycker och tänker och det är det som är så himla bra med dig. Jag har känt dig sen ANDRA klass! Resan från det ögonblicket har varit helt AMAZING,och allting började på en gunga.. Tänk dig så mycket saker/minnen vi har gått igenom tillsammans. Och ännu idag så har jag dig, Tack för allting bästa du! Att beskriva dig skulle man inte ens kunna översätta till ett annat språk.. Nae det går helt enkelt inte! Jag hoppas att du vet vem du är. Och att du vet hur lycklig jag är med dig. Låt resan aldrig ta slut, för det här min vän är bara början på ett nytt kapitel. Låt oss göra flera tillsammans! Jag älskar dig till stjärnornas alla hörn, Frida Dehlin.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0