Dag 1 - Presentation.

Alltså det här med presentationer.. Är så himla dåligt på sånt! och jag tror faktiskt att dom som faktiskt läser min blogg är bland mina närmaste. Och dom vet allt.. typ. Men kan göra ett försök! Here we go.

Jag är en flicka ( nähe trodde du var en pojke. ) på 14 år  med ett namn så kallad Camila Andrea Alegria Sore. Jag är född i Chile, tocopilla med flyttade till Sverige när jag knappt kunde gå, typ 1-3 års åldern.. Och sen dess har jag varit uppväxt här i Sverige och jag bor i Norrköping. Genom min uppväxt så har jag fått leva med en hörselskada vilket betyder att jag använder höra apparater, vilket jag har hunnit blivit van med och det stör mig inte alls! Men man hade ju önskat att det hade varit annorlunda, men men det är så här jag blev till and i'm proud. Jag är en ganska lugn person om man kan säga så. Är rätt blyg ibland men det beror oftast på att jag inte alltid känner mig trygg med den personen. Men anars är jag en glad tjej med en udda humor som älskar att vara med sina vänner som lyser upp ens dagar. Jag kan vara rätt störd ibland med som skrattar åt allt och alla. Men det är nog det finaste en person kan erbjuda tror jag, ett skratt förlänger ju livet. Och så smittas det.. hihi. Okej men jag är den sortens tjej som lever i sin egna värld. '' Tonårsvärlden '' som jag skulle kalla det, jag vill ganska mycket men har svårt för att få ut det. Jag blir lätt osäker på saker, men jag tar dagarna som kommer och försöker få ut det mest posetiva som livet kan ge. På fridtiden gör jag det mesta, jag är med mina underbara vänner, jag lyssnar på musik, jag försöker gå till gymmet så ofta som möjligt, jag fottar med min camera.. Och ja, allting som gör livet glatt att leva för..

Hm, så skulle en presentation av mig vara. Får duga så länge, men jag hoppas att ni ser en bra bild utav mig. Som person alltså. Försökte göra den så klar som möjligt. Men det här är jag. Camila, en tjej som är sig själv och lever livet. Men naej, nu måste jag faktiskt gå och lägga mig! skola imorgon ju. Hihi, men ni får ha det super! Love.



En bild tagen för några dagar sen. heho. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0