With ma buddies

TJAA!! har precis tagit en skön dusch. Det behövdes verkligen, hade nämligen tårtkrig i stan för ett bra tag sen. Haha och JA det blev kladdigt.. hihi idag så var det ju verkligen vår VÅR väder här i norrkan, riktigt skönt! man kunde nästan bara gå i t-shirt eller något.. tro mig det ville jag! heho men i alla fall efter skolan så skulle man dra ner till stan med emma, frida,erika och pontus! mycket lyckad dag säger jag bara. Hehe...

Åhh juste så köpte emma en tårta med Justin Bieber på, Och en sak med... DET STÅG MITT NAMN MED PÅ!! åh emma, man blev ju nästan rörd :')









Haha sweet. aja nu ska jag bara nattfixa mig lite och käka. Ha det braaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0