Veckan

Oj oj, har inte bloggat på typ en vecka?! beklagar, verkligen! men har inte haft internet tills jag till slut kom på att man kunde använda internet sladden.. Och det var idag. Bra jag är va? ne men som ni vet så är ju föräldrarna i spanien och steker sig medans jag är här i kylan med världens bästa människor! Den här veckan har gått så himla sakta, men inget jag har klagat över liksom men skönt ändå att det är fredag. Hmm, jo ni för att berätta lite snabbt så har jag umgåst med mammas '' kompis'' och hennes Dotter Valentina som har varit här hemma hos mig under hela veckan och vi har varit i stan, tittat på film, gjort en massa knas grejer. Har klippt mig till lugg föresten! eller ja Vale gjorde det på mig igår och jag är super nöjd! Hihi och idag var jag med kimberly med som med ville ha lugg. Så hon fick bli klippt hon med. Galna vi är. Hiho.. Bjuder snabbt på några bilder under veckan, men mera kommer! :)









hihi som sagt så kommer det flera bilder om ett tag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0