WAKE UP

En grej jag stör mig på skit mycket är att när jag hela tiden ska gå in och kolla på bloggar så är det aldrig något.. Eller alltså folk är inte lika aktiva längre!!! och då tänkte jag ju samma sak.. typ '' HA, ska du säga! '' jaja jag vet att jag inte är så aktiv heller.. men för det betyder det ju inte att jag kollar på andras bloggar. Haha, skriver ut om något helt onödigt.. Nä man borde ta och skaffa sig ett liv. Till bättre saker. Igår var jag i stan med kimberly och då köpte jag med mig en jätte fin stickad tröja från monki! Men sen en annan sak som jag verkligen veeeerkligen behövde var 9 exakt 9 kr!! För då hade jag råd med att köpa JUSTIN BIEBERS PARFYM SOMEDAY!!!!! ÅHHHHHH... MEn frida köpte den.. jaag ska gå och sno den. Huhuhu.. Nä men nu måste jag ännu vänta på den tiden då jag får pengar. eller så får man leka ängel eller nått. Det är det som är det dåliga med mig. Om jag får pengar så MÅSTE MÅSTE jag slösa dom. Jag kan aldrig spara. Till exempel igår så hade jag ju 300 spänn och då köpte jag just den tröjan som kostade 300. MEN ÄNDÅ!! Tro mig jag blev verkligen kär i den när jag såg den... Huhuu Life is not easy. Aja solen skiner och idag ska jag vara glad :D VI HÖRS!!  



Nice huh? hihi jag är i alla fall jätte nöjd ♥ Kunde tagit fler bilder... men Valentina har min sån där grej som man överför bilder till datorn... Typiskt! Aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0