jag och mina listor...

WHOOO tänkte köra en sån här lista.. Ni vet. Alltså jag älskar att göra listor men är så himla seg med att göra dom. Men den här kommer vara komplett! Det kan jag lova för den här gången så är det om musik. ;)

Dag 01 - En låt som du älskar
Dag 02 - En låt som du inte tål
Dag 03 - En låt som gör dig glad
Dag 04 - En låt som gör dig ledsen
Dag 05 - En låt som påminner dig om någon
Dag 06 - En låt som påminner dig om någon plats
Dag 07 - En låt som du kan utantill
Dag 08 - En låt som får dig att vilja dansa
Dag 09 - En låt som får dig att sommna
Dag 10 - En låt som är från dit favoritband
Dag 11 - En låt som är från ett band du hatar
Dag 12 - En låt som du gillar från någon film
Dag 13 - En låt som ingen skulle tro att du tycker om
Dag 14 - En låt som beskriver dig
Dag 15 - En låt som du brukade älska men nu hatar
Dag 16 - En låt som du aldrig kommer att tröttna på
Dag 17 - En låt som du lyssnar på när du är arg
Dag 18 - En låt som du lyssnar på när du är glad
Dag 19 - En låt du lyssnar på när du är ledsen
Dag 20 - En låt som du vill ska spelas på din bröllop
Dag 21 - En låt som ska spelas på din begravning
Dag 22 - En låt som får dig att skratta
Dag 23 - En låt som du önskar att du kunde spela
Dag 24 - En låt som du tycker har en riktigt fin text
Dag 25 - En låt som du lyssnade mycket på vid det här tillfället förra året

Passar perfekt! lägger upp dag ett alldeles strax, först måste jag duscha. HUHUHU. PUSSISAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0