ALOHA

Oj vad det snöar!! Typ den bästa stämmingen ever på alla hjärtans dag. Nej men det är mysigt faktiskt. Jag har precis kommit hem från en tillbringad dag med Vale. Vi har varit ute, vi har käkat kebabish, vi har sovit, vi har sjungit, vi har kastat snöbollar på bilar, vi har... ja en hel del faktiskt. Ett bevis med att man kan tillbringa en alla hjärtans dag med ens bästa kompis! hur knäppt och galet det en kan bli.. Men alltså det där med alla hjärtans dag? booooring. En speciell dag om året då man ska ge bort rosor och chocklad till den man är kär och visa lite av det där lilla extra?! Fy nej! man borde ge varje dag sin kärlek till någon. Behöver inte alls vara sin '' livs kärlek '' utan kan ju vara vem som helst. Syster, kompis, mamma, farmor... FISKEN?! Anyway. Man blir ju ändå lika glad som då som när det inte är alla hjärtans dag... Haha okej och det ska komma från någon som faktiskt är singel.. Nej men jag lever i alla fall! hihi men i alla fall så ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon är det dags att ''jobba'' i cafeterian.. KUL LIV!! ne men inga lektioner. WHOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0