Tubidupiwooo!!

Knas rubrik, HEHO. Men jag har precis målat mina naglar. Eller det var vale som gjorde det och det vart super duper snyggt! ni vet som graffiti naglar?! ja men exakt så!!! :D Okej, men förut så var jag med kimberly och emma. Vi drack varma koppen för att hålla oss varma. För att vi var ute med och ''lekte'' i snön och då blev det så satans kallt!! Så en varm kopp soppa skulle sitta perfekt! HEHO sen köpte jag en energi dryck som jag har blivit helt besatt i. inte bra, men det är så goootttt. aoki men jag borde igentligen träna på min muntliga redovisning som jag ska ha tills imorgon. BUHHH. Men aja, ha det gött! PUSSSSSS



Får bli en bild på valentina! FINIS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0