Taggad inför morgondagen...

Ha Ha Ha faktiskt inte. För det första så är det måndag, USH och så är det skola. Fast jag har ingen aning om jag kommer gå. För att på morgonen så har jag ännu ett tandläkaretid tydligen.. uh. Sen efter det så ska jag på en sån där hörsel grej sak. Kommer ju typ ta hela dan. AJA.. HEJ föresten :D Hur har ni haft det? Själv så har jag haft det rätt bra. Vale har sovit över och idag drog jag och frida till badhuset! Sjukt kul! haha... Sen efter det så kom min pappa och nu sitter jag här med hörlurar i öronen och dricker oboy. Åh justeeee så har jag gjort en sån där ... pärlplatt grej.. haha bjuder på bild! cam bild.. -.- Oroa er inte! Vale lova att lämmna tillbaka min den där till kameran imorgon, så att... ja :)






Ey dude, whut are u lookin at?!
Haha roligt man kan ha det ibland.. heh.. shit måste dra snart.. ORKAR INTE!! men jag ska bara lyssna på musik och så.. * oskyldig * Taram taram mmmmmmmmm... BYEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0