lev i nuet, be för morgondagen.

Klok rubrik huh? Jag och mina föräldrar satt faktiskt och diskuterade om det idag när vi satt och åt plankstek i god vän idag. Det var nämligen någon nära vän till dom som hade dött idag och det var någon som kom fram till oss och sa det. Det är sjukt hur dagar kommer och går. Man vet aldrig hur morgon dagen kan se ut, så just därför ska man leva i nuet och vara glad med allt man har/fått i livet. Och det borde till och med jag tänka på...  TILL DAGEN!

Uhh sjukt seg fredag.. förutom att jag var och sprang imorse. Kändes så himla bra!! Måste forsätta och göra det så att jag håller igång mig. heh.. Har faktiskt inte gjort något speciellt alls idag. Har varit hos farmor och typ pratat bort en massa. Skönt och se dom nu när dom har kommit hem från chile. Fast det var ett tag nu, men aja. Sen har jag bara varit hemma och pratat med min finfina vän Benjamin. En fett skön kille! och allt söt med. hihi.. Du är bäst.

Nu ska jag i alla fall bara ta det lungt. Sjukt hur snabbt denna sportlov har gått! nu är det bara en helg kvar sen är det tillbaks till skolan. Buhh.. Men med en possetiv sak är att snart är det Mars och då händer det både bra och dåliga saker.. Bra att den första Mars så fyller Justin Bieber 18 hela år! och det måste man ju fan fira!! hihi så stor han har blivit när man tänker på det.. Åhh ♥. Sen den andre mars så åker vale tillbaks till chile. SÅ HIMLA TRIST! man vill ju nästan bara hänga pååå.. Det är ju fakiskt sommar där nu ju. AVIS. Nä men jag kommer att sakna mi loca. Den tiden vi har fått tillsammans dom är oförglömmiga! heh.. Och sen en till bra sak att i slutet av MARS så är ju NIKITA beräknad att komma! Åh jag är så glaaaaad. Min prinsessa. ♥ Och Carola flyttar hit den 3:dje Mars så det kommer bli super!

Oj, blev visst en lite för långt inlägg. Men det skadar aldrig!! heh, men eftersom jag just nu är fattig med bilder så tänker jag bjuda på två bilder som Benjamin har tagit.




Så snyggt! får mig att tänka på sommaren.. Åh den absolut bästa känslan som finns!

Bilder tagna ifrån; Benjamin. ♥

Kommentarer
Postat av: benjamin

är det nån som är söt så är det väl du!? :)

2012-02-24 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0