Leb's World.

Ligger i sängen i ett mörkt rum med ett fåtal ljus som lyser in i en sen kväll i februari månad. Lyssnar på Lugn musik medans jag spelar ett mario liknande spel på mobilen. ( leb's world, Sjukt kul!! ) men allmänt så ligger jag bara och lyssnar till musiken och tar det lungt. Imorgon är det äntligen fredag, Då vi i skolan ska ha en friluftsdag. Vi ska nämlingen åka till yxbacken och åka skidor. Jag kan redan se i snön att det kommer stå R.I.P CAMILA ALEGRIA. Är ju inte världsbäst på att åka skidor precis, men jag överlevde förra gången då vi var med skolan då med. Fast med en rejäl träningsvärk! Ufft..Men aja, det kommer nog bli skoj ändå. Sen efter så är det ju SPORTLOV!! Så himla skönt. Inget är planerat än, men jag hoppas på något bra! ..


Fick bli en bild på min sötsak. NICOLAS ANTONIO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0