Helgen i kort

Åhh att jag aldrig bloggar då det händer grejer. För då blir det bara en massa förseningar och det är jöbbigt. Okej men sist jag skrev så var jag på väg till busfabriken. Tog även en massa bilder... HEHO














sen så... juste mello!!!!!!! Vilka va era favoriter? Min var Ulrik och David! iHIHI resten sommande jag bara till... haha okej men sen så har jag även tillbringat min helg med vale som sov över här och vi tog sjukt många knasiga bilder som jag kanske lägger upp vart efter.. sen har man varit i badhuset och ja... Det var min helg! Imorgon är det Alla ♥ dag! Och jag kommer vara forever alone.. :( ne men jag hoppas att jag kommer tillbringa tid med kompisar. HEHO och så får man inte glömma att man ska till tandläkaren med. YEEEEEEY.. Huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0