Forever Alone.

HÖHÖHÖ känner mig värsta forever alone. Alla ska ut och festa medans jag som är så himla '' liten'' måste stanna hemma. Buuh vänta bara.. om 4 år till då ska ni få se!! UFFT! Vi satt faktiskt redan idag och funderade lite om min 15 års fest! hihi eller jag sa hur jag ville ha det och så. Och det ska vara STORT!!! ;) Åhh gud vad jag längtar. Men i alla fall så har jag varit hos syrran idag med hela familjen så satt vi och käkade med. Sen så var det ju faktiskt så att carola har typ ''köpt'' eller säger man köpt? kanske hyrt. En lägenhet här i norrköping och så var vi och kollade på den, riktigt najs tycker jag! Utsikten är härlig.Heho. Så det ska bli jätte bra sen när Nikita ska födas. hihi och det är inte alls långt kvar! åh, min lilla prinsessa ♥ Längtar efter dig så himla mycket!! Aja somsagt så är jag forever alone nu och så ska jag titta på någon film. Sugen på drama. HAHAHA Forever alone gråta till en film.. Åhh jag älsakr fredagar <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0