Dag 06 - En låt som påminner dig om någon plats

Hahaha, nu tänker man ju säkert nån låt typ som när man var utomlands eller något.. även ifall jag har en massa utav sånna låtar, Men det här bara kom upp i mitt huvud när jag skulle skriva om det. Jo en gång när jag var hos tandläkaren och skulle borra ett hål så var jag typ jätte närvös och värre blev det sen när jag skulle ta den där sprutan ni vet? Men sen min tandläkare var typ på as bra humör så hon började sjunga sådär som om inget medans jag satt där i stolen och skakade som aldrig förr.. Nä men hon sjöng typ hela tiden och jag bara ville asgarva.. Och jag bara HALLÅ?!?! men det gick bra tillslut.. hihi och såfort jag hör låten så tänker jag på min tandläkare.. haha as kul ju. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0