Dag 01 - En låt som jag älskar

Alltså det tog ett bra tag innan jag kunde bestämma mig för vilken låt jag skulle ta. Så himla svårt! Kan liksom inte bara ta en, men när man är tvugen så.. Aja jag valde i allafall denna låt Who you are med Jessie J. En låt som jag älskar och som jag aldrig kommer att tröttna på! Who you are att man ska vara den man är och vara stolt! Det är en av många skäl till att jag älskar Jessie J för hennes personlighet och hennes mod och just därför valde jag  denna video



... När hon ställer sig i tunnelbanan och framför denna låt. Hur äkta som helst och hennes röst är ju så himla begåvande! Den här tjejen har talang Och allting började med några youtube klipps.. Jag hoppas jag får träffa dig någon vacker dag, för det vill jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0