Back to the normal.

Igår natt kom mina föräldrar äntligen hem från spaninen. Klockan var kanske 1 och jag hållde på att sommna tills jag tillslut hörde en massa röster. Jo men vad tror ni? RUSAR ut till dom!! hihi mina fina föräldrar hade haft det bra och så hade dom köpt med sig en massa god saker till moi som till exempel ett par skit snygga jeans och två par converse! Gissa vem som blev glad? Hehe ne men skönt att dom är hemma nu i alla fall. Och eftersom jag inte har varit sådär jätte aktiv här så tänker jag nu bli aktivare. Försöka. Jag har i alla fall nyss kommit hem från skuuuulan och det känns så himla skööönt eftersom jag är läxfri! Slippa oroa mig för något. PUHH. Men något som känns väldigt trögt är att jag hela veckan har liksom bara tagit det lungt?! Känner att jag måste börja träna eller nått. Åhh jag som längtar till våren, då kan man ju ut och springa!! SOMMAR MINNEN ♥ och vet ni vad som mer ger en längtan till sommaren? THIS...



Istället för att vara inne med i bara shorts o linne så ska man vara ute!!!  ( jag och vale på bilden! ) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0