dagens..

... låt: Let me take u 2 rio.
Dagens dusch: imorse.
Dagens frisyr: Utsläppt och i tofs samt flätor.
Dagens smink: Natural! eller ja.. Solbrännan gör allt..
Dagens händelse: jag drömde mitt på dagen.. en guldfisk simma förbi och sa hej camila..? :o
Dagens planer: var att springa med det blev det aldrig av.. eller jo! när jag var ute med kimberly och giovanni och hade en liten klubbjakt för att vi hade tappat bort dom.. sprang + bärde några kilo + en skvätt liter kiss.. Haha det var tufft!
Dagens vill ha: Värme.
Dagens saknad: **** ** *********** !!!!
Dagens drog: Musiken!!
Dagens tråkigaste: På fräcka fröken.. frös som faaan!
Dagens finaste: farmor när hon var nyvaken, spred glädjen över huset direkt
Dagens måste: se filmen RIO! älskar teckande filmer♥
Dagens dricka: Cola + te.
Dagens köp: 3 klubbor.
Dagens mat: inte äten, men kebaben väntar..
Dagens sjuka: haha giovanni går runt och svär på spanska..
Dagens kärlek: och ännu musiken! FOREVER ALONE♥
Dagens mående: helt ok
Dagens citat: '' du sitter och skratta som ingenting, men jag vet allt om dig för att du har varit min'' - Veronica Maggio Inga kläder.
Är du kär?: ja..
Är du en sportfåne?: Är jag igång så är jag Igång!.
Är du likgiltig? och det ska betyda..?
Är du röksugen?: nej!
Är du rik?: inte fattig iaf.
Är du fattig?: Inte rik iaf.
Är du trött?: naaej
Är du shoppingsugen?: Åhja!
Är du töntig?: alltid.
Är du ressugen? JA!
Är du skolsugen?: med en veckas ledighet + en helg.. mjorå..
Är du irriterad?: nej
Är du festivalsugen?: Nah
Är du alkholsugen?: Uah, smakade vin den dagen jag kom hem från turkiet.. Och det var så ääckligt!! så stark såå mmm äckligt.. men nej!
Är du saknad av nån?: ingen aning.
Smeknamn?: Cami, shurri, miilla.
Bästa åldern?: 14 antar jag.
Bästa tidningen?: frida+ alla jb tidningar!!
Hur sminkar du dig?: puder, mascara, parfym.
Höstens accessoar?: korset, turkiet armand♥
Hur många timmar sov du inatt?: vet inte sov då.
Vilken film såg du senast?: never say never
Vilken internetsida besökte du senast?: youtube
Vad sa du senast till vem?: hejdå till kimberly
Vem skickade du ditt senaste sms till och vad stod det?: '' snart där jallajalla '' till kimberly.
Vad gjorde du i förrgår?: va i turkiet♥
Vad har du gjort idag?: stan, ute med kimberly.
Vilket land besökte du senast? TURKIET<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0