katia är här

Vet inte vad hon vill, men tydligen att vi ska blåsa bort!! efter/före skolan jag flööööög hela vägen och kämpade inte ens emot att komma dit jag skulle.. Sjukt. Men iaf. Skolan helt ok! matten helt ok det med. kunde det mesta och är väl nöjd. sen efter skolan så följde jag med kimberly hem och vi var typ dööö hungriga.. så vi gick till lidl och köpte en frulle sen så gjorde vi ihop nån sallad... Och jag blir fortfarande konstig av den.. Typ en massa citron o salt och jag blir helt vimsig. typ inbillat mig vita myror som går överallt.. haha crazy men sant. sen så satte vi på film och det blev black swan kollade inte på hela för att kimberly redan hade sett den och blev urtråkad.. så jag får se klart den nån annan dag. sen så ringde moder och sa att nicolas var hemma, så jag ''flög'' hem och där i gungorna satt min lilla chanci.. och snart håller han på att lära sig gå, Uft var tiden går fort.. Verkligen! ... sen så har jag bara vart med han och nu ska jag hoppa i en dusch husch. sen plugga lite engelska :) See ya laters
Old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0