kan man sätta sina känslor i ord ens?!

Helgen har vart här och jag har vart helt off! ( men en sak jag inte fattar, när man bloggar som minst det är då ni kommer som mest? I don't get it.. ) Ok, men i Fredags så kom ju carola och karim hit. vi hade den där lilla mysiga familje stunden osvosv. men alla var typ helt döda efter.. Sen i Lördags så vaknade man vid 7. ( man börjar bli van efter skoltiden.. fast det bara är så! brukar det inte vara så för er med, att man liksom vaknar tidigare när det är helg?..) sen så fixade alla sig och vi drog ner emot staden. där var vi hela dagen + natten. Det var ju nämligen Kulturnatten här i norrköping. inget speciellt, bara gå lite här och där och se olika shower.. Fick insperationen till att börja i dans! Och det har jag velat länge! ser så kul ut och bara liksom dansa till ens favoritlåt och släppa ut allt man har. Love tha feeling! Och pappa vill så gärna att jag ska börja i typ basket, fotboll eller tennis.. man får testa på lite och hoppas på att man kommer någonstans helt enkelt... Jajuste Kulturnatten var vi inne på. Jag gillade Pee. En Gatuman som har världens bästa humor och kan göra en massa galna tricks. ( nu snackar jag inte om nån gatuliggare nejnej, utan en såndär.. som gör shower ute på gatan u know?  ) han var Klockren! sen så var man ju i hörsalen och titta på när johanna sjöng med sin musik klass, det var vackert! sen så var man ju ute tills typ 12 slaget.. och då kom man hem trött som en gris.. Idag Söndag då så var man ju bara tvungen att gå upp 8, för att nico hade sovit över och han var ju såklart redan vaken. min lilla pluttinutti♥ så hela morgonen hade man gosat med nico sen så vet jag inte när carola och karim hade vaknat eftersom dom hade varit ute igår.. trötta var dom iaf! senare drog man till Hageby ''Världens'' Centrum. Och kollade in den nya Inter sport. HUGE! såg några mysiga vantar och mössor.. Uah, redan?!.. JA, faktum med att det typ kan börja snöa.. närsom! HALLÅ VI ÄR I SVERIGE DUAAH?!.. neeej, men.. hoppas det inte blir en lång vinter iaf. väder idag t.e.x var ju härligt! solen sken och vinden blåste.. sådär riktigt höstigt.. mys. ja sen så kommer julen snart ju! ännnu mysigare nu när nicolas ska fira sin första! yeey. + att maritza kommer att ha flyttat till ett hus, så vi kommer antadligen att fira julen där iår. SUPER! nae ni, ska sluta babbla bort mig som jag brukar göra.. iaf, sen så åkte carola och karim idag. Och..... Lämnade mig kvar som om jag vore den lyckligaste flickan i hela världen.. Vilket jag blev! för att jag... SKA BLI MOSTER IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känslan känns lite sådär så att jag spricker! åh gud vad jag längtar till en till. Älskar livet♥♥



( weheartit billd.. laddar upp andra såfort jag får kabelgrejsen. ) TJARÅ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0