Fredag Äntligen!

Ovanlig skoldag.. fast naej. Började med stuga, lite sådär halvtråkigt. sen hade vi No.. Och provet gick skit!. bäst att klara nästa.. iaf sen dom sista lektionerna så var vi inne på människokroppen. Och på något underligt sätt så kom vi in på sexualkunskap. Haha klassen blev lite fööör frågiga.. iaf sen så slutade vi kl 2 ( för att vi körde tysta leken ?) haha tror inte att pether aldrig har vart hos oss när alla är sådär tysta. det var nog ett paradis för han :p. men ja sen kom jag hem och märkte att pappa hade mublerat om gästrummet... så det första jag gjorde var att ta datan och slängde över mig i sängen sen så... titta jag runt lite.. Idag så kommer Carola och karim hit! det var typ evigheters evighet jag såg dom! så det ska nog bli kul. + att det är Kulturnatten här i norrköping. Få se om man går ut ikv... aja hejdå.



Hihihi.. Åh vad jag saknar Turkiet..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0