F R E D A G !

Hej på er! hur har ni det? har solen varit hos er med? såå härligt! idag fredag så var det skola. först på morgonen så hade vi nån samling i aulan och vi snackade om profilveckan. en massa kör, sång och karaoke blir det väl som vanligt. tänkte först att jag ville välja gitarr. för att jag vill bli bättre och kunna spela flytande.. Och att det finns en hel del låtar på listan som jag bara måste lära mig.. Aja.. Sen efter det så hade vi No.. sen så slutade vi kl 10 över 2. Ganska soft. sen kom man hem och vädret var som sommar. så jag kom hem och satte på mig shorts sen satte jag mig ute vid min fina ''altan'' sen har jag suttit här hela eftermiddagen och bara njutit av solen. snart kommer kimberly och så ska vi väl dra ut. Hejsvejs! :)







mmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0