Even angels can fall

TJOHEJ! hur har ni det på andra sidan skämen?! själv så har jag det super bra! man kan säga att jag aldrig har mått bättre i en sånhär måndagskväll. Skolan gick sådär wuups... eller nej inte på franskan!! där känns det alltid som om man sitter i ett fängelse i minnst 1000 års tid!.. Seriöst. HATAR FRANSKA IRENE!!! tur att man ska byta till svengelska istället.. YEY. sen  efter skolan så var jag med kimberly resten av dagen. en kul chey.. HAHA våran humor är Klockis, ingen kan slå det! så var vi ute oså.. så nu har jag precis satt mig här och börja titta runt. ganska mys. Mix Megapol är på, Inga läxor ( PUST ) och jag bara relaxxar... så hur har eran dag varit? :)







Min Finaste skatt, Visst är han Vacker? ♥
Moster Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0