ÄNTLIGEN

Åååh förlåt för att jag inte blogga igår men hade så fullt upp med... MIN NYA MOBIL! :D  tyckte det var så konstigt att dom inte hade ringt från media market och jag kunde inte hålla mig längre saå jag tvinga mamma och pappa upp dit.. och sen naenae den hade ju inte kommit va? joooo. Åh glad. hehe iaf så är det morgon nu och jag fixar mig till skolan. och vi ska dra till skogen? kul..  sen så slutar vi halv 4 ännu kul. :s men det gör inget för att kl 8 Ikväll så drar jag till Turkiet. Så sköööööönt. fryser bara jag tittar ut här så det måste vara tvärtom därborta.. eller vad säger ni? hehe aja.. som sagt så kommer dåliga upptaderingar forsättaq att hållas men gör mitt bästa.. ha en bra dag, hinner kanske slänga in ett inlägg senare. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0