YOGA

Shue, kvällens pass var Awsume! sådär chill och avslappnande. En riktigt bra start på Måndagen!. Ehum ja, jag kom hem för kanske någon timme sen och nu sitter jag och gör en ansiktsrengöring med Demons & Angel face kit. Rekomenderar stort! efter 3 enkla små steg så blir man len som en baby rumpa, Och vem vill inte bli det?.. Ah just det, vi var ju i stan innan Yoga passet och då köpte jag ett par dö fräna (fräna? haha) skor från Deichman för 299 kr. (visar någon vacker dag..) Sen imorgon är det skola för min del, förkylningen håller på att gå bort.. men inte helt, Men tillräckligt bort så jag kan gå till skolan imorgon Puhh!. Efter skolan så ska jag och syrran till någon show som min kusin johanna ska uppträda i.. I stadium arenan! så det ska bli dö kul och se... Upps, har helt glömt bort att jag måste ta bort min rengörings Mousse.. Puss på er!



Och då menar jag puss! Hiho Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0