Welcome to my Crib!

Tjo! Höstlov nu då, så himla skönt! skolan idag var kaoz. först No provet. Inga kommentarer.. Gick inte alls bra, men jag blev ändå godkänd och fick ett stort äckligt E. Buuuu. Fattar inte att dom som fick ett bättre resultat ville få ett ännu bättre, altså ett A!.. Uak och jag kämpade värsta.. Nä men ändå. Ok sen så hade vi Teknik hela dagen och vi håller ju på att bygga broar. av träd! går väl bra. Sen kom jag hem och såg att mami hållde på att göra om mitt rum! och jag blev så himla glad, för att vi hade länge planerat att göra om det. Och nu är det färdigt! Super nöjd! med mina favvo färger med. Lila och svart. hiho. sen så har jag ju planscher över på justin och tänkte hänga upp dom, men vi hade ingen sån där gummi grej så jag cycklade ner till stan och köpte det. Sen nere i stan så mötte man johanna. vi gick runt lite och snackade, hängde. sen åkte hon hem och jag cycklade hem. sen nu sitter jag här och är superduper nöjd med mitt nya rum. sen så lyssnar jag på justins nya album, Och han blir ju bara bättre och bättre för varje gång. Kärlek till Justin♥ har du inte hört låtarna? ja då kan du klicka vidare på denna link..http://www.youtube.com/watch?v=7Vx3mNSmlQs&feature=autoplay&list=PL92C5A88788D22318&lf=plpp_play_all&playnext=1 . det ska spelas upp i en lista... jaja nu ska jag visa lite av mitt rum.. Och det ser MYCKET mer mysigare ut i verkligheten!!
Hej jag heter Camila och här bor det en Belieber, Välkommen in! :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Haha , justin överallt ! :)

2011-10-29 @ 11:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0