Friends with Benefits

halloj! glömde att säga att vi har studiedag tisdag och onsdag. såskönt!! behövs verkligen efter mycket läxor, prov osv.. Uak.. i alla fall idag så har jag nästan varit ute hela dan. först drog man ner till stan med min mamma sen mötte man syrran och nicolas. kollade lite här och var. men fanns typ ingenting.. eller jo kanske, men vill helst spara till helgen.. för då blir det att åka upp till Stockholm! hela familjen. kommer bli hur mysigt som helst! synd bara på en så kort tid.. jaja får tvinga morsan så jag kan åka dit över höstlovet.. hihi. i alla fall.. sen senare senare så hamnade man i ingelsta. Och jag typ var redan dö trött. Och fy fan vad det blåste! kände som evigheter som man kom fram från bussen till affärerna.. tillslut kom vi fram till rusta och där köpte vi en massa saker som kommer bli i mitt rum.. Behövs verkligen en förendring härinne! hade helst velat tagit bort allt allt.. sen börja om på nytt.. vilket det kommer att göras.. hähä.. Im so excited.. och det bästa är att det kommer göras om till min favorit färg.. Gissa vad? DING DING DING Lila! :D aja.. nog om mitt rum. Just nu så ligger jag här och bloggar medans jag laddar ner film. Friends with benefits. ha en bra natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0