den trettio förste oktober.

Blev ju att jag sov hos frida! vi gjorde inte så mycket en att satt vid datan och tittade på 17 again.. Zac efron Dreggelhet!!.  sen vet jag inte när vi somnade. I alla fall. sen idag så skulle vi ju till hc och se på Ulrik, men han var sjuuuuk!! Oh så typiskt. han kommer säkert komma när jag är i stockholm eller nått. Vilel ju se han :(. men istället så drog jag och frida och salome ner till stan. fanns inte så mycket. eller ja hade inte så mycket pengar. Skulle villjat köpa hela stan!! men blev tillslut några små lila doftljus från lagerhouse. Gick bra det med. Älskar doftljus♥. sen kom jag hem för en stund sen medans dom andra skulle åka till haga men jag orkade inte så jag gick hem istället. så nu sitter jag här och lyssnar på musik.



Bild jag tog på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0