You're the light that feeds the sun in my world

Godmorgon! vaknade... kl 3 på morgonen? haha vet inte varför.. men jag lyckades sommna tillslut kanske vid 4. aja sen vakna jag nu. och satte ´mig en stund och plugga?.. hade inget bättre för mig.. haha. men en bra grej är att om man gör alla frågor nu tills på fredag (10 frågor) så får man ett E. Altså inte bara ett E. men det är en bra början! sen så kommer provet då det riktiga betyget kommer osvosv.. aja sen nu så håller jag på att fixa mig sen så ska jag följa med papsen och hämta bilen nånstans som jag inte vet vart han har lämmnat den. TJARÅ.



Åhjuste hitta denna fina video. så liten han är, hans röst Åhhh.. Kärlek till låten♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0