I should be chillin with my folks i know, but imma be under the mistletoe.♥

Ohhhh, nu är jag riktigt sur. Missade det bästa på hela veckan. Zumba.. OCH jag har en anledning.. Igår var vi ju ute hela dan + att det regnade med (när vi hade orientering). inte lite heller. Och sen igår så har jag mått illa.. Förkylningen börjar komma fram. Och det är verkligen inte rätt tillfälle för det just nu. Visst jag fattar det är höst. Hurra hurra.. Men ärligt talat så är det riktigt irreterande, det är ju bara vått och kallt överallt. I så fall väljer jag heldre snön. I början i alla fall. sen är allt KAOZ igen,. men ändå, Så mysigt med snö. bara allting vitt, låta allting falla. Sen kommer julen som är det mest finast av allt. Känns redan välkommande till vintern med den här låten i alla fall, så underbar.. Justin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0