:D

HalloJ! Söndag idag och jag har spenderat denna dag med min kära kusin johanna. Vi har haft det en riktigt dunder dag. höhö, började med att jag drog till henne igår vid... nån tid. sen så blev det film.. Trust och Life as we know it. Helt ok! sen så halv somnade johanna i någon knas ställning... så vi gick och la oss... Sen så vaknade man och så gick vi och kollade på ännu en film. med romeo och julia. så chillade vi resten av dagen.. Sen så bakade vi Kakor mumsii... Sen så var vi ute med och tog en massa bilder med. Dom lägger jag upp imorgon för att sladden är på pappas kontor osvosv.. sen så spelade vi kort och hade det mysigt. senare kom pappa och hämtade mig. Hemma var min lilla nico. guuud vad tiden går, snart kan ju lill killen gå ju! och på tal om det så fyller han ju år nästa månad... uj uj uj.. tycker inte ni med att det här året har gått snabbt? i alla fall.. sen så har jag inte gjort så mycket än att pluggat franska som ska vara klart imorgon.. nu ska jag i alla fall hoppa in i ett skönt bad. Ha en nice kväll nu då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0