Star For Life

Wow. Oj oj oj. Det var någ bland det bästa jag har sätt. Ärligt talat, allting var så himla fint. Jo det var ju det där med att jag skulle gå och se på när min kusin skulle vara med på Star for life i stadium arenan. Underbart! Och det bästa var nog när det var en grupp med afrikaner som hade åkt ända hit till sverige för att uppträda hela vägen från afrika. Hur coolt som helst ju. och det måste ju typ vara världens chans. Helt klart värt det!!.. 

Början mitt i allt. 




Någonstans i den där högen där bak står min kusin. :p


Och så har vi denna tjej som var helt.. AMAZING! hon har talang och så sjöng hon låten Just the way you are. Ittchh..




Dom som kom från afrika, dom var hur duktiga som helst!




Så var ju The Moniker där med ju, i mitten av bilden typ.. Kunde inte ta på närhåll.. Men sjukt bra var han!


körerna.


Wow säger jag bara....

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Haha bvad söt du är älskade kusin !<3

2011-10-26 @ 17:34:14
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0