R U B R I K E N .

Hej alla fina fula tjocka smala..... Närå skojja bara, ni är alla fina, speciellt du som läser detta nu! :) Just nu är jag på värsta humöret, vet ni hur Awzume det är eller? HEHU.. Idag Lördag så vaknade jag vid 11. Sen drog jag till Friskis och svettis Zumba pass. Oh Yeah.. det var dö skönt! Min fina kusin var med, och det var första gången för henne så hoppas på att hon kommer villja forsätta nu..själv har jag bestämt mig att gå på friskis 3 gånger i veckan.. YEY.. kommer bli hur bra som helst! Onsdagar: ZUMBA.  Lördagar: ZUMBA. Och sen Måndagar.. Får bli vad som helst.. längtar redan dit. HIHU.. I alla fall. Passet var tills kl 1 sen så duschade man där och fixade sig lite, sen drog vi till stan.. (Altså jag och min syrra, johanna drog hem men vi ska ha en mysig lördagskväll.. så vi får se om hon kommer till mig sen, eller jag till henne.. ) sen efter stan så hamnade man vid Ingelsta. först var vi inne i någon bil affär och kollade runt lite, pappa vill ha ett sånt där skåbil.. eftersom han nu håller på att jobba för ett eget företag så.. Sjukt bra ju.. sen så var det nån sånhär jubelium grejs så det fanns en massa tårta som man fick ta osvosv.. höhö.. sen så åkte vi till ingelsta och kollade runt.. hittade en dösnygg leopard linne som jag ville ha.. men nä.. måste börja spara nu asso.. Höhö. Fast ja, anars så köpte vi ju i stan, En stor härlig rund matta till mitt rum och sen typ en Ljus stake med en massa ljus som jag kommer ha. Dö mysigt, älskar doftljus.. AJA sen kom man hem och hamnade här. Måste börja packa ur allt från gympa väskan och sånt.. sen ska jag se om jag få tag på johanna så kommer vi hitta på ngt.. HÖHÖ.. Detta var min dag, Onödigt igentligen.. Men AJA Puss på er! :D




Kommentarer
Postat av: Johanna!

FeTT SÖT GUZZZZ

2011-10-16 @ 19:07:41
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0