Nikita Michelle ♥

Åh var så himla glad idag... Först i skolan Idrott, dö kul. det var blandat och man fick göra vad man ville. själv körde man badminton, hur roligt som helst! tänkte att det var längesen man åkte någonstans med bara familjen och körde typ tennis eller badminton, vi gjorde det så himla mycket förr!.. skulle vara skit kul i alla fall. Efter idrotten så skulle det vara hkk men läraren var sjuk, så vi hade... ja, vi  var lite fria under den timmen.. sen Lunch. Sen efter lunchen så blev jag på världens lyckligaste humör. Det var så här att syrran som är gravid skulle göra ett ''test''  idag där man kan se vilket kön det kommer att bli.. Och jag fick ett mess med att det kommer bli en liten Nikita!!! en tjej altså! är så himla glad!! så det spricker! Nu har man en Nico och en Nikita, hur sött som helst ju! Och barnet beräknas komma i Mars. Kommer bli så himla kul! aw. Juste, snart höstlov! då tänkte jag åka upp till stockholm och hälsa på henne, kommer bli hur roligt som helst! sen stannar jag där i några dagar ( hoppas på att niki med kan komma.. hihi ).. Uah vill bara att det ska var freeedaaag!! fast det är ju bara en natt kvar, men jag har ingen lust med att tänka den tanken.. men å andra sidan så har jag ju ett No OMPROV imorgon med.. kommer väl gå bra hoppas jag. Tränar ju här nu.. Typiskt att jag ska börja blogga mitt i allt. Men aja ville bara slänga in ett inlägg.. Och Jag är fortfarande glad!!! :D
Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0