Miss this old things.

TJO! idag har det varit en.. Ok dag. först träslöjd och jag fick ett E. YEEY... sen var det mentors grejs alltså ''elevråd'' KAOZ. Efter det var det franska, men vi fick sluta tidigare eftersom våran klass skulle till brandstationen. Och där fick vi lyssna på 1 timmes teori. Sen fick vi släcka en massa saker, typ dockor.. ett KÖK. och så. Snacka om att det var dökallt då! börjat använda min röda vinter jacka nu. Brrrr.. fryser bara av den tanken. I alla fall sen så slutade man och frida följde med mig hem. Vi gjorde inte så mycket än att... skratta. höhö. Vi två tillsammans är som ett.. Gamalt par. Och då menar jag gammal! haha. aja sen drog hon, och så stannade jag här hemma.. forever alone. Mhm. Aja igentligen så ska jag plugga nu.. Men kan inte rå för att datan bara satt på och den BARA låg i min säng.. Det är som maneter. Det dras liksom åts.. Nog snackat om det. Nu ska jag ta mig in i Muslimernas värld och... BE för mitt A.. Ajöss.




HAHAHA, frida minns du? det var den gamla goda tiden ru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0